♥klik and dapat duit♥

♥mari bertUkar Link♥

♥choose me♥

Saturday, November 12, 2011

penantian EXAM akhirnya tiba...tapi

 NAHH!!!! nampak tak kegembiraan aku skang ni. yela member da nak final then habis blaja la kannn ape lagi. bnde ni yg aku idam-idamkan weyh, habis blaja dan dapat DIPLOMA.. pergh!!! tak sangke! eyh, wait wait...
cite sebenarnye esok aku nak exam, semua doakan aku yg terbaik ye... aku da bace buku mcm org gile n aku rase org gile tu x sedasyat aku.. sbb aku lagi gile dari die kot.. segi fizikal jgn nak gambarkan... haha :D
detik ni mmg aku da lame nantikan, habis final then boleh lepak2 kat umah.. pergh!! MERDEKA babe.
tapi.........
semakin dekat detik yang aku nantikan ni, semakin dekat detik perpisahan aku bersama kawan-kawan..
haih...mcm nak buat 1 wish je... tapi boleh ke wishes ni termakbul ??
aku just nak wish, semoga final ini takde..so aku tayah amek final... n xkan berpisah dgn kawan2..
boleh tak ?? mesti orang marah kat aku kan...tapi pasni mesti xkan ade perasaaan macam ni.. melainkan aku conti study kat U kan.. haaa!!
tapi... aku mesti xkan jumpe orang yang same macam.......
babe im gonna miss u! 


aku tanak menantikan detik ni.  detik perpisahan antara kau dan aku.
pergh jiwang plak aku kan.. !!
tapi aku pasti menangis bila berdepan dengan saat itu. 
saat aku bertemu kali terakhir dengan insan yang aku anggap sahabat selama ni
detik perpisahan dengan adik aku..
dark kelas..
WTH cane aku nak hadapi ni.
boleh ke aku buat cool ?
haha.... pasti air mate aku sangat nakal ketika itu..
mesti die nak show off kat orang kan yg aku ade air mate.
ish jage la kau air mate, kau keluar je...
aku akan menangis melalak-lalak depan sume orang..
:(


+   wahai kawan, kita akan berjumpa suatu hari nanti, di hari kita diiktiraf sebagai pelajar diploma,
wahai sahabat, kita akan berjumpa di suatu hari nanti di saat engkau melangkah ke alam perkahwinan  atau,
di saat aku menghembuskan nafas terakhir ku.........
wahai adik ku, kita akan tetap berhubung walaupun perjalanan kau masih jauh di sini,
akak berjanji tidak kan melupakan adik, walau pun kita berjauhan..
akak berjanji tidak akan mengabaikan adik dan selalu focus bila berade dgn adik.... semoga berjaya!!
wahai semua....
kenanglah daku dalam doamu!!

+ jangan pk aku jiwang ahhh..
ni betol2 keluar dari hati ni, cume tak nangis je lagi..
haaaaaaaa +


tErima kaSEh ye UOLs sebab suDi bacE Post kitE ni.. siLELah bagi cOmMEnt yeRp :)

0 Lemak TerkOmpOL:

♥duit simpanan kawen♥

♥Spe3cHmor3.cOm♥

nOr aIsyAh RusALi...
aSya
nOvEmBeR
iM tAk3N
sTaY iN ArM-PuNk

luft teddy bear VeRy MuCh....
a bit crazy.....(but not alwayszzzzzz)
SeTiA ( kOrMpErM )
OwAyZ tHiNkiNg PoSiTiVe
LuRf HaNgOuT + HuHa + BoYFi3 +
MoNeY + MoN3Y + cLoth3s, Sho3s,hAndFi3, any CUTE THINGs +
BLOGGING + EvErYtHiNg dAts MaKe Me FeeL iN aIr ( LaYaN arr )
+ eAt + oBSsEs Wif NeS'o & ShAwL( PuaSs )...
LuRf PaReNts,TRULY FwEnDz......
EsPeCiAlly....(sOdIQiN)

I am Juz Da WaY I aM...
SumTyMeS oK SumTyMeS NoT...
BiaSe aaa ManuSia.....
DONT U EVER DARE TRY TO JUDGING
ME IF U NEVER NOE ME..
im tempered..
add Me As Ur FwEnd oN faCeboOk, MySpac3 aNd Ym aT :::
ChEwIngGum_PotAto@YahOo.Com


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers