♥klik and dapat duit♥

♥mari bertUkar Link♥

♥choose me♥

Thursday, March 24, 2011

how i want to start it??


__________________________________
apakah erti permulaan itu?
dan apakah erti pengakhiran?
mengapa kita perlu memulakan?
sedangkan kita tidak mahu berlakunya pengakhiran...
___________________________________

bagiku mula dalam hidup ini ertinya pergerakan kita..
apakah maksudnya itu?
apa sahaja yang kita lakukan itulah permulaannya.
betul?
dan akhirannya....
ah aku tak tahu apa akhiran setiap pergerakan aku..
yang aku tahu setiap pergerakan aku akan ku karangkan di dalam blog ini
tapi kenapa BLOG?
ada apa dengan blog?
tidak ke blog ini menjadi punca segala kisah kita akan tersebar tanpa di minta?
ARGH!!!!
itu cuma setan-setan yang mahu melihat aku kecundang
padahal aku tahu mereka ingin menjadi seperti aku.
mungkin...
perasan?
itu kata kau?!
aku perlu perasan dari kau yang TAK TAHU PERASAN

aku tak pernah menyesal membuat blog ini..
bahkan aku tak mahu berhenti menaip setiap inci kisah hidupku
biarkan mereka membacanya..
biarkan mereka mencaci dan menghina..
kerana 
HANYA ITU MEREKA TAHU
itu BUKAN KAWAN..
aku sedikit pun tak kisah sekiranya kawan ku tidak seramai tentera semut.
kenapa?
kerana jika kawan kita seramai tentera semut pun belum tentu kawan itu bermakna sebagai kawan.

ini bukan kisahnya....
kisahnya apa itu awal dan akhir...
adakah akhir akan berlaku sekiranya awal tidak bermula?
bilakah akhir akan menjelma sekiranya kita masih alpa?
bila aku akan memulakan BUKU REPORT ni?
dan bila akan berakhirnya seksa mencipta ayat untuk menulis REPORT..

haha......
inilah ceritanya...
aku malas memulakan penulisan ini.
tapi aku tahu ini akan berakhir suatu hari nanti..
bila?
28 april 2011 ini

wahai idea menjelma lah kau kedalam otakku ini



tErima kaSEh ye UOLs sebab suDi bacE Post kitE ni.. siLELah bagi cOmMEnt yeRp :)

0 Lemak TerkOmpOL:

♥duit simpanan kawen♥

♥Spe3cHmor3.cOm♥

nOr aIsyAh RusALi...
aSya
nOvEmBeR
iM tAk3N
sTaY iN ArM-PuNk

luft teddy bear VeRy MuCh....
a bit crazy.....(but not alwayszzzzzz)
SeTiA ( kOrMpErM )
OwAyZ tHiNkiNg PoSiTiVe
LuRf HaNgOuT + HuHa + BoYFi3 +
MoNeY + MoN3Y + cLoth3s, Sho3s,hAndFi3, any CUTE THINGs +
BLOGGING + EvErYtHiNg dAts MaKe Me FeeL iN aIr ( LaYaN arr )
+ eAt + oBSsEs Wif NeS'o & ShAwL( PuaSs )...
LuRf PaReNts,TRULY FwEnDz......
EsPeCiAlly....(sOdIQiN)

I am Juz Da WaY I aM...
SumTyMeS oK SumTyMeS NoT...
BiaSe aaa ManuSia.....
DONT U EVER DARE TRY TO JUDGING
ME IF U NEVER NOE ME..
im tempered..
add Me As Ur FwEnd oN faCeboOk, MySpac3 aNd Ym aT :::
ChEwIngGum_PotAto@YahOo.Com


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers